RadioNewsLetter - Wydanie 817
Numer wysłany 2019-05-23
Drodzy czytelnicy,
Badania słuchalności, które co miesiąc otrzymujemy od Komitetu Badań Radiowych jest realizowane przez firmę Millward Brown. Niestety, nawet w naszej branży nie wszyscy wiedzą o tym, skąd pochodzą publikowane co miesiąc zestawienia Radio Tracka. I dlatego w naszym portalu poświęcimy więcej uwagi badaniom słuchalności oraz planom wprowadzenia nowego pomiaru mediów na polskim rynku.
W tym wydaniu RNL rozmawiam z Moniką Jaworską, szefową wrocławskiego Radia RAM. Monika jest ciekawą, niezwykle barwną osobowością i myślę, że jedną z młodszych osób zarządzających stacją w naszym kraju, w sektorze publicznym. I o ile spotykam się z negatywnymi opiniami dotyczącymi młodszego pokolenia radiowców, którzy ponoć już nie ‘czują’ radia tak jak to drzewiej bywało to uważam, że musimy im zaufać, pomagać i wierzyć, że oni też dadzą rade.
Serdecznie pozdrawiam
Alina
Badania słuchalności, które co miesiąc otrzymujemy od Komitetu Badań Radiowych jest realizowane przez firmę Millward Brown. Niestety, nawet w naszej branży nie wszyscy wiedzą o tym, skąd pochodzą publikowane co miesiąc zestawienia Radio Tracka. I dlatego w naszym portalu poświęcimy więcej uwagi badaniom słuchalności oraz planom wprowadzenia nowego pomiaru mediów na polskim rynku.
W tym wydaniu RNL rozmawiam z Moniką Jaworską, szefową wrocławskiego Radia RAM. Monika jest ciekawą, niezwykle barwną osobowością i myślę, że jedną z młodszych osób zarządzających stacją w naszym kraju, w sektorze publicznym. I o ile spotykam się z negatywnymi opiniami dotyczącymi młodszego pokolenia radiowców, którzy ponoć już nie ‘czują’ radia tak jak to drzewiej bywało to uważam, że musimy im zaufać, pomagać i wierzyć, że oni też dadzą rade.
Serdecznie pozdrawiam
Alina