RadioNewsLetter - Wydanie 873

Numer wysłany 2020-11-19
Drodzy czytelnicy,

Brak bezpieczeństwa zawsze szkodzi biznesowi. Gdy nie ma faktów, na których można opierać decyzję, większość ludzi odkłada decyzję w czasie. To samo dotyczy radia. Gdy reklamodawcy nie są pewni, gdzie szukać dokładnych informacji o słuchalności radia, mogą wydać swoje pieniądze gdzie indziej.

Proszę bardzo, w tym tygodniu w Temacie Tygodnia Anna Wiater wyjaśnia, że Radio Track nadal jest ‘the one and only’ walutą do rozliczania kampanii reklamowych.

Niezależnie od tego, czy pracujecie dla publicznej, czy komercyjnej stacji radiowej, mam nadzieję, że zdajecie sobie sprawę, że jest to ważne dla nas wszystkich, nawet jeśli ostatnio notowania stacji spadły.

W dalszej części RNL: Michał Kazulo nie boi się wyzwań; Niedźwiedź myśli, że muzycznie już odleciał; Maruda nie zazdrości kapitule; Wojciech ma nadzieję, że wystarczy mu czasu, kiedy będzie miał tylko jednego prezydenta; Agnieszka zaprasza nas do wieczornego pociągu; Stelmi filozofuje na temat kreszu; Szymon ma nadzieję, że tym razem narodem nie da się już dalej manipulować;, a Kinga znalazła film, który z dzisiejszej perspektywy wydaje się błogosławieństwem!

No i żeby koło się zamknęło, najświeższy Radio Track „Miasta” potwierdza, że najnowszy sukces Trójki traci ponad 50% swojego udziału w Warszawie (Warszawa: 05-20:10-20 (+/- pp 05-19:10-19).

Brawo! Serdecznie pozdrawiam

Cesco