TechCon i The Radio Festival, albo jak Arystoteles pomógł zdobyć nowych słuchaczy

I oto byliśmy w Edynburgu, wraz z managerami stacji, dyrektorami programowymi i innymi sławami z prawie wszystkich stacji radiowych, z najbardziej rozwiniętego pod względem cyfrowym rynku w Europie.

I także tam usłyszeliśmy, że nawet w WB, na tym cyfrowym rynku, stacje mają problem z pozyskaniem młodych słuchaczy. Techniczna konferencja TechCon i The Radio Festival przeznaczony dla managementów stacji, obie organizowane przez The Radio Academy, pokazały różne aspekty tego problemu, oraz rozwiązania jakie dzięki radiu cyfrowemu można będzie zastosować.

Według Gail Gallie, szefowej 'młodzieżowego' marketingu w najbardziej zaawansowanym cyfrowo radiu w Europie - BBC - sama cyfryzacja nie pomoże w ich powrocie do radia. To stwierdzenie wielu zaszokowało.

Aby w pełni korzystać z serwisu Radionewsletter.pl musisz się zalogować. Jeśli nie masz konta w serwisie wypełnij formularz rejestracyjny.

Zaloguj się
   

Komentarze