Nie jesteśmy radiem rockowym - rozmowa z Bartkiem Hojką, dyrektorem grupy radiowej Agora, o nowym projekcie Roxy FM... i nie tylko...

O tym, że Agora Radio będzie chciała coś zrobić ze stacjami Blue FM domyślaliśmy się już od jakiegoś czasu. Teraz już wiemy, że będzie to projekt Roxy FM. Ale musiał być konkretny powód, dla którego zdecydowaliście się na taką zmianę?

Zdecydowanie tak. Gdy wystartowaliśmy z Radiem Blue FM to Zet i RMF nie były jeszcze tak ściele sformatowane na AC i wtedy był w tym formacie duży potencjał. Natomiast dzisiaj to jest kopanie się z koniem. Mamy zatem ambicje znaleźć sobie takie miejsce w eterze, które w istniejącej ofercie wypełnia nową nisze i nie jest reprezentowane przez silnych graczy i silne brandy. Celem zamiany oczywiście jest także poprawienie udziałów w rynku i posiadanie atrakcyjniejszej oferty dla reklamodawców.

Aby w pełni korzystać z serwisu Radionewsletter.pl musisz się zalogować. Jeśli nie masz konta w serwisie wypełnij formularz rejestracyjny.

Zaloguj się
   

Komentarze