Stacje w sieci Plus nie stracą swojego lokalnego charakteru - rozmowa - nie tylko o Plusach - z Sebastianem Wojciechowskim, członkiem zarządu grupy Ad.point.

Jakie były oczekiwania, gdy czule obejmowaliście sieć Plusa? 'Deos' czy 'dineros'?

Na szybko konsolidującym się rynku radiowym nie było zbyt wielu ciekawych podmiotów do przejęcia. Niewątpliwie jednak ciekawy był – i co najważniejsze jest – Plus! Myśleliśmy o nim od paru lat, prowadziliśmy rozmowy, obserwowaliśmy jego poczynania. Gdy nadszedł odpowiedni czas złożyliśmy ofertę. Jako komercyjny podmiot myślimy o pieniądzach, przejmujemy nie dla samego faktu zrobienia jednej więcej transakcji M&A, ale dlatego, że potencjalny podmiot przejęcia będzie stanowił dla naszej grupy pole do zarabiania pieniędzy. Tym różnimy się od wcześniejszych inwestorów Plusa, którym nie brakowało pieniędzy, ale na pewno brakowało myślenia, jak je na bazie tego projektu zarabiać.

Aby w pełni korzystać z serwisu Radionewsletter.pl musisz się zalogować. Jeśli nie masz konta w serwisie wypełnij formularz rejestracyjny.

Zaloguj się