Sales seminar: Pat Bryson – Wspaniale napisane prezentacje (1)
Dwadzieścia procent wszystkich handlowców radiowych zdobywa 80 procent wszystkich kontraktów. I te dwadzieścia procent dokładnie wie, że część sekretu ich sukcesu leży w sposobie, w jakim przygotowują pisaną prezentacje. Wspaniale przygotowana prowadzi do zawarcia kontraktu korzystnego dla stacji i kontrahenta.
Wspaniała prezentacja powinna być oddzielnie przygotowywana dla każdego klienta.
W sytuacji, gdy większość składa się z tych samych elementów, każda z nich powinna być inna, powinna bazować na informacjach, które przekazał ci klient informując, co chciałby w takiej propozycji widzieć.
Najlepsze prezentacje mają swój początek w stadium analizowania. Kiedy zadajesz pytania, aby poznać potrzeby klienta, pytasz także o to, co chce widzieć w propozycji. Przekażą ci te informacje, które są dla nich ważne.