Midem 2006: dziennikarze, artyści i konferencje

Na Midem jeżdżę od 1990 roku. Połowę pobytów w Cannes spędziłam jako reprezentantka nieistniejącego już magazynu dla radiowców Music & Media (Billboard Music Group). Jako fachowe pismo branżowe mieliśmy tam własne stoisko, a w zaszłych czasach nawet dwa. Jedno wśród branży muzycznej, zawsze na wprost narodowego standu niemieckiego z piwem, a drugie na Midem Radio. Jednak dla nadawców przyjazd na Midem był za drogi i po kilku latach część wystawowa dla radia zniknęła. Potem, na jakiś czas staliśmy się częścią stoiska, które organizowało siostrzane wydawnictwo Billboard Music Group. Ale wtedy były to zupełnie inne czasy. Teraz jeżdżę na Midem jako wolny strzelec i bardzo to sobie chwalę.

Aby w pełni korzystać z serwisu Radionewsletter.pl musisz się zalogować. Jeśli nie masz konta w serwisie wypełnij formularz rejestracyjny.

Zaloguj się
   

Komentarze