My station rulez!

Dawno, dawno temu, oboje z Aliną pracowaliśmy w wydawnictwie Music & Media. Dla młodszych czytelników wyjaśnienie, M&M był tygodnikiem dla profesjonalistów ze stacji radiowych i branży muzycznej. M&M było częścią the Billboard Music Group i mówiąc szczerze większość osób pracujących w redakcji i działach wspierających M&M wolało pracować dla dużej siostry Billboardu, a nie dla M&M. Gdy przy różnych okazjach przedstawiali się mówili, że są z Music & Media, które jest częścią Grupy Billboard.
Alina nie! Ona była dumna, że reprezentowała Music & Media i to było widać poprzez jej imponujące kontakty branżowe w Europie. Było to z pewnością także częścią sukcesu M&M w Polsce, gdzie każdy z branży miał klarowne skojarzenie z tą publikacją. Innymi słowy, bycie dumnym z własnej firmy opłaca się.

Aby w pełni korzystać z serwisu Radionewsletter.pl musisz się zalogować. Jeśli nie masz konta w serwisie wypełnij formularz rejestracyjny.

Zaloguj się
   

Komentarze