Dlaczego nie ma wspaniałego radia?

Kiedy wracacie do domu, po intensywnie spędzonym dniu pracy w radiu, czy macie wrażenie, że razem z kolegami dokonaliście na antenie czegoś wyjątkowego? Czy też macie niedosyt i myślicie, mogłoby być znacznie lepiej, 'gdyby tylko'...
Amerykański konsultant Guy Zapoleon analizuje to 'gdyby tylko', umieszcza w historycznym kontekście i dochodzi do bardzo prostego wniosku 'PD i dyrektorzy od wizerunku muszą być skoncentrowani na jednej stacji przez 24/7, bo wtedy każdy pomysł zasili właśnie tę stacje'.
Przeczytajcie ten tekst, zapomnijcie o 'amerykanizmach' i zobaczcie, czy konkluzje Guy'a odnoszą się w jakiejś części także do Waszej stacji.

Aby w pełni korzystać z serwisu Radionewsletter.pl musisz się zalogować. Jeśli nie masz konta w serwisie wypełnij formularz rejestracyjny.

Zaloguj się
   

Komentarze