10 sposobów na zabicie radia

Ponownie nadeszła moja kolej na przygotowanie 'tematu tygodnia', ale tydzień zaczął się od meczu, w którym Holandia pokonała Włochów... 3:0, TRZY - ZERO. Nasza pomarańczowa weranda była za mała, aby pomieścić Aliny i mój entuzjazm i tak jakoś zapomnieliśmy o RNL. Czy możecie to sobie wyobrazić? Po ośmiu latach robienia RNL po prostu zapomnieliśmy o WAS... i czuliśmy się z tym wspaniale:))
Ale nie martwicie się, od rana zabrałem się do szukania artykułów w internecie i trafiłem na fajny, krótki tekst amerykańskiego konsultanta. Reprezentuje oczywiście stan amerykańskiego rynku radiowego, czyli konsolidacje na dużą skalę, presję kwartalnych zysków i kompletny brak wizji, w którym kierunku radio powinno podążać. Piotr Jałowiec przetłumaczył go specjalnie dla Was.
Przeczytajcie i zapytajcie siebie, jak dalece my jesteśmy od tego, o czym Matt mówi, że nie powinniśmy robić?

Aby w pełni korzystać z serwisu Radionewsletter.pl musisz się zalogować. Jeśli nie masz konta w serwisie wypełnij formularz rejestracyjny.

Zaloguj się
   

Komentarze