Czy kogoś to obchodzi?

Podróżując ostatni tydzień przez Polskę, nieraz zastanawialiśmy się, dlaczego stacja decyduje się płacić za DJ-a na antenie, jeżeli ta osoba nie ma nic istotnego do powiedzenia. Słyszeliśmy nudne rozmowy z jeszcze bardziej nudnymi słuchaczami i napisane teksty na tematy, które w żaden sposób nie odnoszą się do naszego życia, czy do czegoś na czym nam zależy. Co gorsza, możesz usłyszeć, że DJ-a też to nie obchodzi. Valerie Geller powiedziałby: "Spraw aby to co mówisz miało znaczenie". Tracy Johnson ujął to znakomicie w swojej książce "Morning Radio": każdy element, który idzie na antenę musi przejść "Who Cares" test.

Aby w pełni korzystać z serwisu Radionewsletter.pl musisz się zalogować. Jeśli nie masz konta w serwisie wypełnij formularz rejestracyjny.

Zaloguj się
   

Komentarze