Wizytówka: Sławomir Assendi - Jedynka PR  

Zastępca dyrektora/redaktora naczelnego
Ktoś mądry powiedział: „nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria”. Radio zacząłem poznawać analizując w 1995 roku stosy drukowanych raportów, ówcześnie dostępnych badań słuchalności i analiz rynku radiowego. Wkrótce potem przyjechali do polski zaproszeni przez Agorę specjaliści z Cox Broadcasting i uczyli nas - 3 osobowy zespół - podstaw biznesu radiowego. Poznawałem technikę, zasady realizacji, metody badań marketingowych, programowanie, promocję i sposoby sprzedaży. Współtworzyłem biznesplany, koncepcje sieci stacji lokalnych, jeździłem na audyty lokalnych stacji radiowych i brałem udział w przeformatowaniu pierwszej w Polsce stacji radiowej – Radia Kolor Wrocław.

Aby w pełni korzystać z serwisu Radionewsletter.pl musisz się zalogować. Jeśli nie masz konta w serwisie wypełnij formularz rejestracyjny.

Zaloguj się
   

Komentarze