Jeśli nie czujesz misji, to spierdalaj - rozmowa z Mikołajem Lizutem, Roxy FM

Wkrótce minie 4 lata od momentu, gdy zostałeś redaktorem naczelnym/DP Roxy FM. W pierwszej naszej rozmowie, jakieś dwa miesiące po nominacji, rozwinąłeś przed nami wizję stacji dla młodych konsumentów szeroko rozumianej kultury. Ludzi z dużych miast, w wieku 20-35. Mówiłeś wręcz o misji.

Nasze sztandary są te same! Każdy mały kroczek przybliża nas do ostatecznego zwycięstwa 😉 Pomysł na Roxy – autorską stację z muzyką alternatywną, adresowaną do młodych elit nie zmienił się, wciąż go realizujemy, nawet z pewnymi sukcesami w słuchalności. Oczywiście poszczególne programy, akcenty czy skład ekipy radia trochę się przez ten czas zmieniały, co właściwie jest procesem naturalnym. Przyszło nam także pracować w ciężkich czasach dla mediów.

Aby w pełni korzystać z serwisu Radionewsletter.pl musisz się zalogować. Jeśli nie masz konta w serwisie wypełnij formularz rejestracyjny.

Zaloguj się
   

Komentarze