RadioNewsLetter - Wydanie 493

Numer wysłany 2011-03-31

Drodzy czytelnicy, Pomyślcie tylko, dlaczego jako branża nie mamy już nic. Nagród, konferencji, spotkań branżowych.. I czy to nie jest smutne, że tak jakoś sami nie zadbaliśmy o siebie. Dlatego ci wybrańcy z Was, którzy zostali zaproszeni na koncert z okazji urodzin Trójki niech posmakują i napiszą, czy Wam nie żal. serdecznie pozdrawiam alina

Radio 2020 - Andrzej Matuszyński

Świat pędzi do przodu, a ja mogę pozwolić sobie na zatrzymanie się i zastanowienie, co jest już za mną, a co może być przede mną. To jest wspaniałe uczucie i wielkie szczęście móc na jeden moment przestać biec. Zadałem więc sobie pytanie, co dalej będzie z radiem jako medium. Swoje wiem, ale wróżką nie jestem. Postanowiłem zapytać innych. Spytałem wielkich bossów polskiej radiofonii, ale oni woleli wyznać mi wszystko prywatnie, bo publicznie wolą nie informować konkurencji o swoich przemyśleniach. Trzeba to uszanować. Wybrałem więc takie osoby, które odniosły sukces w radiu, ale już aktywnie nie zajmują się programowaniem. Oni mają więcej dystansu do tego medium, przez co mogą być bardziej obiektywni.

Radio => R@dio

W ubiegłym tygodniu odbyła się w Lizbonie konferencja „R@dio em Congresso”, która jest kolejnym spotkaniem radiowców – programatorów, specjalistów od reklamy i zarządów spółek medialnych z kilkunastu krajów. Podczas tego dwudniowego wydarzenia zastanawiano się, co zrobić, by w świecie coraz bardziej uzależnionym od internetu mogło odnaleźć się radio jako medium i gdzie – jeśli w ogóle – są jego potencjalnie mocne strony.