RadioNewsLetter - Wydanie 965
Numer wysłany 2023-10-06
Drodzy czytelnicy,
Niektórych z Was zaniepokoiła moja nieobecność w kontaktach. To fakt, od jakiegoś czasu jestem mniej aktywna zawodowo, ale nic niepokojącego się ze mną nie dzieje. Owszem, zawsze po letnich wakacjach muszę ‘put myself together’ i rozkręcić się na nowo :)
Moim pierwszym rozkręcaczem jest Tomek Wolski, który odszedł z Akademickiego Radia Centrum w Lublinie. Szkoda, że odszedł, ale jak twierdzi nie znalazł odpowiedzi m.in. na pytanie ‘czym takie radio akademickie ma być w epoce zmian technologii i zmian społecznych’.
RNL jest ponownie partnerem Radiodays Europe. Dla tych z Was, którzy planują wyjazd na przyszłoroczną konferencje w Monachium organizatorzy oferują atrakcyjne ceny akredytacji 'Super early bird'. Bezpośredni link poprzez banner w RNL.
A ponieważ gorącym tematem jest AI tym razem prezentujemy tekst Raoula Wedela, naszego kolegi z Holandii. Raoul oddycha radiem, stworzył pakiet oprogramowania traffic/sales z którego korzystają nadawcy radiowi na całym świecie, a teraz rewolucjonizuje audio reklamy dzięki swojej platformie Adthos opartej na sztucznej inteligencji. Tekst jest po angielsku, ale wierzymy, że język nie będzie przeszkodą w przeczytaniu 'Embracing the AI Wave: How Media Companies Can Successfully Integrate AI Technologies'.
Nasza redakcja też już w komplecie, więc z przyjemnością zapraszam do lektury i życzę udanego week-endu.
alina
Niektórych z Was zaniepokoiła moja nieobecność w kontaktach. To fakt, od jakiegoś czasu jestem mniej aktywna zawodowo, ale nic niepokojącego się ze mną nie dzieje. Owszem, zawsze po letnich wakacjach muszę ‘put myself together’ i rozkręcić się na nowo :)
Moim pierwszym rozkręcaczem jest Tomek Wolski, który odszedł z Akademickiego Radia Centrum w Lublinie. Szkoda, że odszedł, ale jak twierdzi nie znalazł odpowiedzi m.in. na pytanie ‘czym takie radio akademickie ma być w epoce zmian technologii i zmian społecznych’.
RNL jest ponownie partnerem Radiodays Europe. Dla tych z Was, którzy planują wyjazd na przyszłoroczną konferencje w Monachium organizatorzy oferują atrakcyjne ceny akredytacji 'Super early bird'. Bezpośredni link poprzez banner w RNL.
A ponieważ gorącym tematem jest AI tym razem prezentujemy tekst Raoula Wedela, naszego kolegi z Holandii. Raoul oddycha radiem, stworzył pakiet oprogramowania traffic/sales z którego korzystają nadawcy radiowi na całym świecie, a teraz rewolucjonizuje audio reklamy dzięki swojej platformie Adthos opartej na sztucznej inteligencji. Tekst jest po angielsku, ale wierzymy, że język nie będzie przeszkodą w przeczytaniu 'Embracing the AI Wave: How Media Companies Can Successfully Integrate AI Technologies'.
Nasza redakcja też już w komplecie, więc z przyjemnością zapraszam do lektury i życzę udanego week-endu.
alina